CRM och säljstöd
CRM och säljstöd – enkelt sätt att öka försäljningen
CRM, Customer Relationship Management. Eller som man också kan säga ”håll ordning på kunder och försäljning så ökar lönsamheten”. Med ett bra säljstöd får alla inblandade en överblick över kundstatus, säljprocesser och när Lisa hos ”Stora Kunden AB” fyller år. Vi har hjälpt många företag att effektivisera sin försäljning med smarta digitala verktyg. Med smarta menar vi fritt från krångel, för det spelar ju ingen roll hur bra systemet är om det inte används. Säljarna jobbar effektivare och kan planera sin kundbearbetning. Kundsamtal ramlar inte mellan stolarna och säljare A vet vad säljare B gör. En annan viktig sak är att informationen stannar i företaget så om säljare B en dag slutar kan C ta vid. Vi hälsar dig och säljare A, B och C välkomna till Dialects CRM och säljstöd.
Här är exempel på vad vi kan göra inom CRM och säljstöd
- Bygga ett säljstöd som fungerar och är lätt att använda
- Se till att säljstödet är integrerat med ekonomi- och affärssystem
- Se till att ni har tillgång till rätt information vid rätt tillfälle
- Se till att allt fungerar och utbilda användarna