Support för företagskunder

Hjälp och support på Dialects tjänster

E-post: supportcenter@dialect.se
Telefon: 010-601 90 90
Öppettider: Helgfria vardagar 08:00-17:00

 

Som företagskund har du tillgång till Dialects Supportcenter där vi svarar på frågor kring Dialects centrala tjänster.

Här kan du få support på Dialect Unified eller göra Back-Up/Desktop felanmälningar. Du kan även kontakta ditt lokala Företagscenter direkt.
När du ringer in kommer du till en knappvalsmeny där du väljer den tjänst du vill ha support på. För support kring Connected Car, var vänlig  tryck 2, välj alternativ 3 för Unified och välj 4 för Desktop/Back-Up.

Har du blivit uppringd?
För frågor om avtal eller abonnemang som tecknats via telefon, kontakta oss via Tel: 0774-400 200 eller  E-post: kundservice@dialect.se

Fjärrsupport

Genom vår fjärrsupport kan vi nå din dator på enkelt och säkert sätt utan att vara fysiskt på plats och därmed snabbare ge dig hjälp.

Teamviewer 12:  Windows  Mac

Teamviewer 11:  Windows  Mac

Teamviewer 10:  Windows  Mac

 

Dialect Supportcenter

Som företagskund har du tillgång till Dialects Supportcenter där vi svarar på frågor kring Dialects centrala tjänster.

Du som har supportavtal eller vill teckna ett supportavtal för våra tjänster

Det är tryggt att veta vem man ska kontakta för att få hjälp. Dialect erbjuder förmånliga supportavtal kring de flesta av våra tjänster. Du som kund kan välja dagsupport, Dialect Support Dygnet Runt eller Dialect Support Natt.

Med Dialect Support får du som kund tillgång till Dialects kompetenta tekniker som guidar dig i ditt ärende via telefon. Du har en kontaktyta för användarsupport och får snabb hjälp, minimerad inverkan på din affär och förbättrad situation så snabbt som möjligt

Om du vill teckna ett supportavtal eller har frågor kring vad som gäller kontakta ditt närmaste företagscenter så hjälper de dig vidare.

Om du behöver tillgång till support nattetid eller är i behov av 24/7-stöd har du möjlighet att teckna Dialect Support Natt eller Dialect Support Dygnet Runt för Unified, Connected Car (FMS Körjournal) och IT.

Allmänna villkor för Dialects tjänster

Prata med Dialect AB
om Support

Antal anställda
1-9
10-19
20-29
30+
Dialect AB
Gustav III:s Boulevard 46
16973 Solna
Tel: 0106013000