Dialect Abonnemangsanalys

Få kontroll på kostnaderna med rätt företagsabonnemang.

Spara din tid och få en komplett översikt över företagets abonnemang och ringvanor
Få en åtgärdsplan med möjliga kostnadsbesparingar och förbättringar
Få hjälp med att byta abonnemang och slipp kontakten med leverantörerna

Dialect Abonnemangsanalys

Få kontroll på kostnaderna med rätt företagsabonnemang. Våra kunder sparar i genomsnitt 20-30% på att se över sina avtal. Vi analyserar företagets ringvanor och väljer ut de bästa företagsabonnemangen för just era behov. Alla anställda får unikt anpassade abonnemang och du får full kontroll på telefonikostnaderna.

Fyra enkla steg till ett bättre avtal

1. Komplett översikt

Företagets ringvanor och abonnemang dokumenteras anställd för anställd och sammanställs i en utförlig rapport.

2. Analys

Vi går igenom hela marknadens utbud och väljer ut de abonnemang som stämmer bäst överens med era behov och förutsättningar.

3. Förslag på åtgärder

Du får en skräddarsydd åtgärdsplan med den bästa lösningen för just ditt företag, inklusive en kostnadskalkyl över hur mycket ni kan spara.

4. Implementering

Om du vill hjälper vi till att implementera den nya lösningen enligt vår rekommendation och sköter kontakten mot leverantörerna.

Prata med Dialect AB
om vår Abonnemangsanalys

Antal anställda
1-9
10-19
20-29
30+
Dialect AB
Gustav III:s Boulevard 46
16973 Solna
Tel: 0106013000

Få en oberoende rekommendation utan köpkrav

Efter genomförd analys får du en dokumenterad åtgärdsplan inklusive en översikt över möjliga besparingar. Dialect är operoende av operatör och därför kan vi plocka guldkornen ur hela marknadens utbud och ta fram en skräddarsydd lösning anpassad efter era förutsättningar.

Därefter väljer du själv om du vill ändra dina avtal enligt vår rekommendation. I så fall hjälper vi dig gärna med förhandlingarna mot de aktuella operatörerna.

Du kan också välja att fortsätta med din nuvarande lösning. Inga ytterligare köpkrav tillkommer.

Allt det här ingår:

Sammanställning av företagets abonnemang och ringvanor

Översikt över möjliga besparingar

Unik anpassning av varje abonnemang

Dokumenterad åtgärdsplan

Hjälp med avtalsförhandlingar