The Future Unfolds!

Samsung inledde sin keynote med just den meningen - The Future Unfolds. Som de flesta nog hade räknat med och väntade på så visades den upp med namnet Galaxy Fold. En helt ny modell med vikbar skärm.

Dialect växlar upp med ny franchise i Stockholmsområdet

En ny franchisetagare har anslutit sig till Dialectkedjan för att förstärka den lokala marknadsnärvaron i Stockholm city. Och det är inte helt obekanta ansikten som kommer bedriva verksamheten.

Bästa telefonileverantör i Custice Awards

Kunderna har sagt sitt. Även i år har Custice listat vilka leverantörer företag är mest nöjda med. Utmärkelserna bygger på undersökningar med över 1,2 miljoner svar där kundupplevelsen varit i fokus.

Svenskarna allt mer uppkopplade

Enligt Telias undersökning utförd på deras bredbandskunder och plattformsanvändare har man nu 16,9 uppkopplade saker per hushåll vilket är fyra fler än 2017 då man hade 12,7 uppkopplade saker på hushåll.

Tekniker och säljare i tätt samarbete för kundens bästa

På Dialect jobbar tekniker och säljare tätt tillsammans. Allt för att kunna erbjuda sina kunder ett både effektivt och pålitligt samarbete.

Dialect är Svenska Köttföretagens IT-avdelning

Dialect jobbar både på bredden och djupet, allt från daglig support till integrering av ett nytt affärssystem

Att köra med gott samvete

Allt fler arbetsgivare väljer att installera alkolås eller alkotestare i sina tjänstebilar för att förhindra onykter körning.

Teknikern Patrik känner stolthet när kunderna växer med Dialects IT-lösningar

Dialects koncept med en personlig tekniker gör att kunden kan känna sig trygg med att de får en skräddarsydd lösning för specifikt för sin verksamhet.

Dialect har varit Mediapoolens förlängda IT-avdelning sedan 2016

Alla som jobbar på Mediapoolen har tillgång till ett skrivbord i molnet med både privat och gemensamt lagringsutrymme. Dialect är ryggraden i allt det här, säger Mattias Hultqvist

Vi hjälper småföretag över tröskeln till ett modernt och effektivt IT-system

Det ska inte krävas någon teknisk kompetens från kundens sida för att vara beställare hos Dialect. Och med en löpande support som alltid är tillgänglig ska det kännas som att man hade en fullt bemannad IT-avdelning sittande i samma byggnad.