En personlig tekniker hjälper
dig med allt det praktiska

Fullservice till fastpris

Med ett service- och supportavtal får du alltid den hjälp du behöver. Vi svarar på dina frågor, sköter övervakning och drift, hjälper dig med Office 365, desktoptjänster och molnlösningar. Ja, allt du kan tänka dig. Och vi har ingen gräns för hur många samtal du får ringa. 

Innan vi sätter igång gör vi en dokumentation av din IT-miljö. Vårt ansvar är nämligen att leverera en så driftsäker miljö som möjligt så att du ska kunna fokusera på ditt arbete. 

Och glömma IT. 

Prata med Stockholm City
om du vill ha Fullservice till fastpris

Antal anställda
1-9
10-19
20-29
30+
Stockholm City
Johan Nordin
Norra stationsgatan 68A
113 65 Stockholm

Tel: 010-601 38 00
Så här hanterar vi dina personuppgifter...

För oss på Dialect har det alltid varit viktigt att dina personuppgifter hanteras på ett tryggt och bra sätt. Med anledning av den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) har vi därför uppdaterat vår integritetspolicy, som bland annat beskriver hur och varför vi sparar dina uppgifter. Läs hela vår integritetspolicy här »

Läs mer »