Våra företagscenters

Vi levererar IT- och telefonilösningar till företag. Vi ser till att allt kan fungera ihop, oavsett tid, plats eller lösning. Utöver våra integrerade lösningar och vägledande kunskap erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster. Lösningarna innefattar bland annat mobil och fast telefoni, växellösningar, support och drift av företagets IT-miljö samt tjänster inom området connected car.

Med 45 företagscenter över hela landet kan du alltid få hjälp och personlig service på en ort nära dig.
För allmänna frågor kontakta vår centrala kundtjänst på telefon 020-42 02 02.

Kontakta oss

Telefon Dialect AB:
Tel: 020-420202 

Huvudkontor
Postadress:
Box 3067, 169 03 Solna

Besöksadress: 
Gustav III:s Boulevard 46, våning 5
169 73 Solna

Fakturaadress: 
BGC-Id DCS1001, FE 117, 105 69 Stockholm

Har du blivit uppringd?

För frågor om avtal eller abonnemang som tecknats via telefon, kontakta:

Dialect Kundservice
Tel: 0774-400 200
E-post: kundservice@dialect.se