Support för företagskunder

Hjälp och support på Dialects fordonslösningar

E-post: supportcenter@dialect.se
Telefon:010-601 90 90
(menyval 2)

Öppettider: helgfria vardagar 08:00-17:00

Som företagskund har du tillgång till Dialects Supportcenter där vi svarar på frågor kring Dialects centrala tjänster. Du kan även kontakta ditt lokala företagscenter direkt.

När du ringer in kommer du till en knappvalsmeny där du väljer den tjänst du vill ha support på. För support kring fordonslösningar – tryck 2.

Du som har supportavtal eller vill teckna ett supportavtal för våra tjänster

Det är tryggt att veta vem man ska kontakta för att få hjälp. Dialect erbjuder förmånliga supportavtal kring de flesta av våra tjänster. Du som kund kan välja dagsupport, Dialect Support Dygnet Runt eller Dialect Support Natt.

Med Dialect Support får du som kund tillgång till Dialects kompetenta tekniker som guidar dig i ditt ärende via telefon. Du har en kontaktyta för användarsupport och får snabb hjälp, minimerad inverkan på din affär och förbättrad situation så snabbt som möjligt

Om du vill teckna ett supportavtal eller har frågor kring vad som gäller kontakta ditt närmaste företagscenter så hjälper de dig vidare.

Om du behöver tillgång till support nattetid eller är i behov av 24/7-stöd har du möjlighet att teckna Dialect Support Natt eller Dialect Support Dygnet Runt för Unified, Dialect Körjournal och IT.

Allmänna villkor för Dialects tjänster

Prata med
om Support

Antal anställda
1-9
10-19
20-29
30+
Så här hanterar vi dina personuppgifter...

För oss på Dialect har det alltid varit viktigt att dina personuppgifter hanteras på ett tryggt och bra sätt. Med anledning av den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) har vi därför uppdaterat vår integritetspolicy, som bland annat beskriver hur och varför vi sparar dina uppgifter. Läs hela vår integritetspolicy här »

Läs mer »