Akut eller förebyggande hjälp när det behövs – Tillgänglighet på kundens villkor

Akut eller förebyggande hjälp när det behövs – Tillgänglighet på kundens villkor

Med Dialect Support får du som kund tillgång till Dialects kompetenta tekniker som guidar dig i ditt ärende via telefon. Du har en kontaktyta för användarsupport och får snabb hjälp, minimerad inverkan på din affär och förbättrad situation så snabbt som möjligt.

Med Dialects supporterbjudande kan ditt företag prenumerera på användarsupport och få avtalad hjälp precis när ni behöver det. Det finns flera olika paketeringar – Välj det upplägg som passar dig och företagets anställda bäst: dagtid, natt eller dygnet runt. Med supportnumret tar det högst 20 sekunder innan du är kopplad till din tekniker – alla dagar, alla tider. Året runt. En bra investering för minsta möjliga inverkan på det dagliga arbetet.

Våra utbildade supporttekniker kan hjälpa dig med användarfrågor runt Dialects IT-erbjudande, körjournalen eller vår molnväxel Dialect Unified. Det är lika smidigt och enkelt som det låter. Hör av dig till ditt närmaste Företagscenter för mer information.