Kampanj: Mobil växel i ditt mobilabonnemang – Telia och Telenor Läs mer »

Fråga Dialect

Liknande frågor

Stäng

Den här frågan besvarades för mer än 6 månader sen och kan innehålla inaktuell information.

När jag ska ringa med mobilen, kommer det upp Logga in-rutan. Går ej att logga in.

Jag får starta om mobilen minst en gång varje dag. Dessutom säger den att det inte finns någon internetanslutning, samt att "fel kunde inte hanteras.
Jag har ominstallerat programvaran flera gånger, men det hjälper inte. Dessutom tar det mkt lång tid att komma in i växeln de få gånger som det lyckas. Men när jag befinner mig på kontoret, fungerar det snabbt och bra. Det enda program som är installerat "extra" är Advanced Task Killer. Vad ska jag göra???
Med vänlig hälsning Bengt
Brännborns fastigheter 070-366 29 77

Alex Hellström, Dialect Malmö 28/08/2013, 12:47

Hej Bengt.
Det låter som att du antingen har dålig täckning när du befinner dig utanför kontoret eller att det helt enkelt är något fel på just din mobiltelefon. Lämna den till Kenny (Hyllinge) eller Ann (Ängelholm) som är ansvarig för telefonin hos er, så ordnar de en lånetel till dig och så skickar din mobil på service hos oss i Malmö.

Har du ytterliggare frågor så är du välkommen att kontakta mig på 0406010123.
Jag är kundansvarig för er.

Med Vänlig Hälsning

Skriv en kommentar

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
Fyll i bokstäverna nedan för att verifiera din kommentar
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.