Kampanj: Mobil växel i ditt mobilabonnemang – Telia och Telenor Läs mer »

Så kan företaget spara tid – och pengar

 

Många företag kan ha svårt att bygga upp en egen IT-avdelning. Att i stället outsorca IT-avdelningen blir allt vanligare. Det kan företaget spara både tid och pengar på. Men för att det ska bli en avlastning för företaget är det viktigt att man känner sig trygg med leverantören.
Dialect levererar IT-lösningar för små till medelstora företag. Med 45 kundcenter över hela landet finns de alltid nära sina kunder.


– Vi strävar alltid efter personliga relationer med våra kunder, vilket vi delvis får tack vare vår lokala närvaro, säger Carina Berglund, affärsområdesansvarig för IT på Dialect.


Vilken lösning som fungerar bäst är såklart olika för olika företag.


– Genom att alltid utgå från kundens situation tar vi fram en skräddarsydd helhetslösning som både kan växa eller skalas ner allt efter kundens egna behov, säger Carina Berglund, och fortsätter:


– I slutändan blir vi, med vårt breda utbud av kompetenser, kvalitativa tjänster och kundanpassade rådgivning, kundens förlängda arm. På så sätt kan de fokusera på att tillgodose sin egen organisations behov, sin kärnverksamhet och viktigast av allt, sina egna kunder.

 

 


 

Jag vill veta mer!

Kontakta mig med mer information om hur mitt företag kan spara tid och pengar.

Blogginlägg formulär

To prevent automated spam submissions leave this field empty.